SELEPAS DISKUSI

Alhamdulillah, perancangan berjalan lancar. Terima kasih.
semua mantan yang hadir
berdiri dari kiri: Salman Sulaiman, Fahd Razy, Saharil Hasrin Sanin, Lutfi Ishak, Khairul Nizam, Faisal Tehrani, Ode, Azree Ariffin, Zulfazlan Jumrah, MF Kencana, Wan Nor Azriq, Aidil Khalid, Ridzuan Harun, Shamsudin Othman

Duduk dari kiri: Zaid Akhtar, Nissa' Yusof, Ummu Hani, Nabiha M. Mashut, Zarina, Hidayah, Nisah Haron, Salina Ibrahim, Hani Salwah, Khairun Nasriah, Ghafirah Idris, Sayidah Mu'izzah, Firdhaus Hassan, Hafizul Osman


4 komen:

puteribongsu said...

Apa yang hani salwah tengok kat atas syiling tu? cameraman dok melayang-layang kat atas eh? (engkau ni pun hani...kot ye nak lain dari yang lain, janganlah melampau-lampau lainnya!)...

hani salwah yaakup said...

Hahahaha...

Nas,aku sangat tidak suka gambar ini (gambar sabotaj ni...kui kui kui)...

Aku pun tak tau kenapa macam tu sekali aku memandang dinding...

nasriahabdulsalam said...

hahaha..!! seriuslah hani, engkau yang paling fotogenik dalam gambar tu tau. muka orang lain dah standard ambik gambar, tapi engkau lain dari yang lain.

aku salute!!

hani salwah yaakup said...

Ceh...

Hahahahahahahaha!

Blog Widget by LinkWithin
top