KERABAT MPR 2008


KELAB ALUMNI MINGGU PENULIS REMAJA DBP

dengan bangganya
mengucapkan tahniah dan selamat datang kepada

MANTAN MPR 2008!


PEMBIMBING

Shamsuddin Othman
(Puisi)

Rahimidin Zahari
(Puisi)


Saifullizan Yahaya
(Cerpen)


Nasriah Abdul Salam
(Cerpen)

PESERTA


Rashidi Daud
Penghulu

Syarifah Zulikha
Penghuluwati


Hazwani Husain
Peserta Terbaik (Puisi)

Fariza Shahkina Shahbuddin
Peserta Terbaik (Cerpen)

Nor Nabila Johari

Noor Shahida Bidin

Zubaidah Gapor

Nor Wahyuna Ramli

Raden Qurratu'Aini Muhammad Mun'im

Muhammad Faisal Mat Zawi

Justin Dingun Ugah

Nurul Adnie Bahiah Zahaba

Ilya Ireeza Noor Zehan

Nur Shafiqa Shafee

Nur Nabila Ahmad

Amir Hamzah Akal Ali

Azwein Zaidean

Nurul Hidayah Ahmad Shahbuddin

Radiah Baharin

Rashidah Othman

Misraini Wazir

Nur Hidayah Zainal

Muhammad Hazhizh Saparuddin


12 komen:

hani salwah yaakup said...

Gambar mantan yang datang "menyibuk" tak ada ka? Hehehe...

Untuk semua mantan 2008, selamat menyertai kerabat alumni MPR! Tahniah!

Azree Ariffin said...

heheh. kalu nak gambar mantan menyibuk, kena la tunggu dulu. ish ish mantan2 menyibuk ni mmg suka enteprem jerk. huhu. kita bgi peluang dulu utk adik2 kita.

Nisah Haji Haron said...

Ahlan, ahlan!
Selamat datang kepada semua mantan MPR 2008. Lawalah vest tahun ni.

Tahniah juga kepada semua pembimbing. Ingin sekali mendengar komen dan laporan pembimbing di blog masing-masing.

Semoga adik-adik ini akan terus menjadi pewaris dan penyambung tradisi penulisan sastera tanah air.

Tahniah sekali lagi dan selamat menjadi kerabat!

Azree Hanifiah said...

Gambar mantan menyibuk(baca=merempat) entri kejap lagi la kan... Baru nampak banyak post sikit.

saharil said...

tahniah semua! maaf tak dapat datang waktu makan2 hari tu - ada urusan..

Sham al-Johori said...

salam rindu.
Tahniah juga kepada wakil mantan yang turut sama berkongsi pengalaman. Hani salwah, Azree, Lutfi, Eja terima kasih banyak-banyak. Yang penting abang Rahimidin dan abang Lutfi tu.

Gambar-gambar tu mengodalah!

Hehehe

Zaid Akhtar said...

Adik-adik,

Tahniah.
Selamat datang.
Selamat menjadi penulis berjiwa besar. Selamat mendaulatkan agama dan bahasa Melayu!
Moga perjalanan kalian tidak sekadar tiba di bangunan DBP tempoh hari

P/s: Gambar mantan yang paling atas menjadi pilihan saya. Awet muda!

hani salwah yaakup said...

Kepada pembimbing, peserta atau mantan yang ingin berkongsi rasa, pengalaman, rindu malah kenangan di MPR 2008, boleh hantarkan tulisan anda ke mantan_mpr@yahoo.com.my. Sumbangan anda amat kami hargai.

p/s: Kalau nak buat pencalonan wajah-wajah paling "vass" pun dialu-alukan. Hehehehe...

pulasari said...

salam 3laik

En.Shamsuddin Othman.
cikgu BM saya ^__^

Wardah Puteh said...

Assalamualaykum

Terasa macam diterima masuk ke dalam keluarga besar yang amat bahagia!

Terima kasih banyak-banyak kepada semua.

[sengeh sampai ke telinga]

nasriahabdulsalam said...

Salam rindu buat adik2 MPR 08 (pulang ke rumah saya rasa terharu semacam lah pulak...)

Selamat datang adik2, harap kalian manfaatkan apa yang diperolehi sepanjang seminggu di sana. jangan tinggalkan membaca, membaca, dan membaca...

salam sayang,
kak nas (yang garang tapi baik, yang matanya kucing menjeling) hahaha!!

qurratu'aini said...

bak kata en. rahimidin:

"sekali menulis, terus menulis!"

kak nas boleh kata:

"sekali membaca, terus membaca!"


alhamdulillah, dapat 'dilahirkan' dalam keluarga yang tak akan menyisihkan minat dan bakat!

Menulis!

Blog Widget by LinkWithin
top