Sekitar Majlis Pelancaran 12 & Penutupan MPR 2007

Seperti yang dijadualkan, Alhamdulillah 12! telah selamat dirasmikan oleh Dato' Dr Firdhaus Abdullah, Ketua Pengarah DBP, semalam (30 November 2007) di Dewan Bahasa & Pustaka. Jadi kepada anda yang tidak dapat menghadiri majlis ini, kami menyediakan gambar-gambar dan pose-pose menarik daripada semua mantan yang hadir.

Abang Saharil: Adoi, apa lagi ni...aku dah lapar
Abang Khairul: Ha ah la Ril...lambat betul

Abang Lutfi: Ril, Khairul...ready ready...ada orang nak ambik gambar ni...

Peserta Termuda MPR 2007, Salsabila


Penghulu & Penghuluwati 1997 (Abang Hafezin Khadiri & Kak Rai) Penghuluwati 2005 (Khairul Nasriah)

Antara Persembahan Daripada Adik-Adik Mantan 2007

Mantan Campur-Campur...2006 ada, 2005 ada,2002 pun ada

Geng Lagu Klasik...Abang Saharil & Kak Rai

Inilah Sijil Peserta MPR 2007

Wajah Ceria Mantan 2007

Nine (Peserta MPR 2007) & Sregengenya

Empat Orang Puteri MPR (Dari Kanan; Kak Rai, Yana(2006),Fieda (2006) & Hani Salwah (2001)

Mantan MPR Yang Suka Bergambar

Adik-adik Mantan Yang "Manja" dengan Mantan Senior

4 komen:

ode said...

malam mambang hitam.hehehe

rai said...

1) Ada kelebihan duduk sebelah moderator blog merangkap tukang ambik gambar- anda akan glamor ekstra.

2)Gambar dgn Hafezin tu nostalgik-betul2 lepas sedekad kami bertemu semula di majlis MPR.

3)Gambar geng lagu klasik dgn Saharil tu...hai,nasib baik ada perkataan 'lagu'.Tapi kalau tak bubuh pun, sememangnya kami berdua dah bertaraf klasik.Tahu tak pe!

4)Gambar 'mantan yg manja dgn mantan senior' tu...ermmm,siapa yg senior dlm gambar tu?Kalau bukan Ode...hehehe!(Mak mantan klasik,nyah!)

Eh,jom kita pergi outing mana-mana?Piknik ke,BBQ ke,jual buku tepi pantai ke...Ode, tulis proposal!

hani salwah yaakup said...

Selalu masalah org yg ambil gambar ni kan...gambar diri sendiri senantiasa je tertinggal alias tak ada...hehe...

Apa-apa pun,kepada mantan yang hadir malam itu...terima kasih ya!

NASRIAH ABDUL SALAM said...

addus....dah berapa kali aku cakap dengan moderator blog ni aku tak nak interframed sampai ke dalam blog. sudah nya masuk jugak..issk!

ode, itu bukan malam mambang hitam. tapi malam gothic.. huhuhu!

Blog Widget by LinkWithin
top