TERKINI!

Berikut adalah senarai terkini para mantan MPR yang telah pun memberi maklumat diri kepada pihak Dewan Bahasa & Pustaka. Kepada yang masih belum berbuat demikian, anda diminta memberi kerjasama untuk berbuat demikian dengan segera memandangkan Perhimpunan MPR akan diadakan pada tahun ini. Sila alamatkan butir-butir diri anda seperti nama penuh, alamat, nombor telefon, emel, pekerjaan, dan juga tahun MPR ada kepada :


Urus Setia Perhimpunan Alumni Minggu Penulis Remaja (MPR),
Bahagian Pergembangan Sastera Kebangsaan,
Tingkat 22, Menara DBP, Jalan Dewan Bahasa,
50460 Kuala Lumpur.

u.p: Puan Malissa Ab Malik
Telefon: 03-21481240
Faksimile: 03-21414109
Emel: malissa@dbp.gov.my

MAKLUMAT MANTAN MINGGU PENULIS REMAJA

1 SHAIDAH SHAFIE
2 NORKAIDAWATI ABDUL MAJID
3 NORASHIKIN ABDUL HAMID
4 MUHAMAD TARMIZE MOHD. NOR
5 MOHD. SAUFI OTHMAN
6 ROSLAN JOMEL
7 FARAHANA HUSSAIN
8 ABDUL RAUF BAHARUDDIN
9 MOHD. AZREE ARIFFIN
10 WIDURA ABD. KADIR
11 ZULFAZLAN JUMRAH
12 MOHD. FADLY NASIR
13 SYAIDUL AZAM KAMARUDIN
14 NOR NAJWA AZMEE
15 SOLEHATUL NISSA' MOHD YUSOF
16 AHMAD FADHLIL MOHAMAD PAKARUL-RAZY
17 HANI SALWAH YAAKUP
18 ZULKIFLI MOHD. TOP
19 NURUL HAFIZAH MAJIDIN
20 MOHD. JIMADIE SHAH OTHMAN
21 MOHD. LUTFI ISHAK
22 SITI RAIHANI MOHAMED SAAID
23 SUHAINI MAT SUWANDI
24 MOHD. HELMI ABDULLAH
25 RANITA AWANG
26 FADZILAH ABDUL RAHIM
27 MOHD. NAZRIN AHMAD
28 ARFAH BT. AHAMAD
29 MOHD. FAIRUZ B. MHD. PADOLI
30 NIK MOHD. IZNAN B. TUAN YAAKUB
31 ANI MAWAR BT. ABDULLAH
32 HAMIR B. HABEED MOHD. ABDUL SETTAR
33 AINUNL MUAIYANAH BT. MUHAMMAD SULAIMAN
34 WAN NOR AL-TASNIM B. SAAD
35 NAIM SHAUQI MOHD. NOOR
36 NOR AFIQAH BT. MOHD. SIDEK
37 RUHANA BT. MD. ZAKI
38 FAIZ FAHMI SAZALI
39 SALINA IBRAHIM
40 ATRIZA BT. UMAR
41 MOHAMAD HAFIZ B. ABDUL LATIFF
42 HAFIZAH ISZAHANID
43 DR. KAMARIAH KAMARUDIN
44 ANG CHIN HUAT
45 ZULAILA BINTI ZAKARIA
46 TUNG WAI CHEE
47 ZARINA BINTI BAHARUDIN
48 HANY FARIZA BINTI FUAD
49 NOR HASNIDA AB. GANI
50 SITI NOR HAJAR BINTI SELEMAN
51 NABIHA BINTI MOHD. MASHUT
52 IDA MUNIRA ABU BAKAR

7 komen:

puteribongsu said...

Nasriah sengaja tangguh dulu, sebab nak jadi orang ke-100.. hahah!!

Anonymous said...

hmmm kak nasriah, ode, hmmm sapa lagi yer yg blum bgi nama nih. huhu

Anonymous said...

hai .. banyak tu aje dari beratus2 graduan MPR?
Takanlah yg dah berjawatan korporat dan bergaji lumayan itu sudah tidak sudi lagi hendak join pertemuan MPR ni.. mengenang kenangan dulu ?

Rai said...

Maka kuulangi di sini...sebelum ada sesiapa yg mengeluh tidak dapat join aktiviti MPR sebab tak tahu atau terkeluar dialog ''alah,kenapa tak bagitahuuuu?'', baik bertindak!

Ataupun saya andaikan,mereka yg tidak respon (SENGAJA tidak respon) memang sudah tak ada sentimental value dengan MPR.Oh,sedih mak!

Hidup MPR!(Macam pilihanraya pulak...heheh)

Azree Hanifiah said...

Hurm. Cuba buat senarai nama peserta yang sudah memberi nama mengikut tahun MPR masing-masing. Senang sikit kita nak tengok siapa batch sendiri yang sudah beri atau belum. Bolehlah contact depa.

Mantan MPR said...

Senarai tersebut adalah berdasarkan yang telah diberikan daripada DBP. InsyaAllah, selepas ini, apabila ada penambahan nama, senarai tersebut akan dibahagikan mengikut tahun MPR. Terima kasih

salina.ibrahim said...

Assalamualaikum,
Pesanan daripada pihak DBP, mantan MPR batch lama (80-an / 90-an) sangat digalakkan untuk hadir supaya dapat kembali menyemarakkan semangat MPR & menaikkan semula motivasi untuk menulis (bagi yang dah pencen)

Kalau yang masih aktif menulis, mudah-mudahan dapat beri suntikan motivasi kepada batch baru & 'berkenalan semula' dengan DBP.

Jadi kepada yang masih bertangguh-tangguh tu (batch lama atau baru), tak usahlah menunggu lagi...

Blog Widget by LinkWithin
top