Sekitar Pesta Buku

Serba sedikit mengenai aktiviti mantan-mantan MPR sewaktu Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur.





Dapatkan segera antologi 9! dan 12! di gerai WIRABUKIT di Lot 2088 & 2089, Dewan Tun Razak 2 (TR2)



mantan-mantan MPR ceria bersama SN A. Samad Said di gerai Wira Bukit.
Dari kiri Nissa' Yusof (MPR 2006), Ode (MPR 2002), MF Kencana (MPR 2006) dan Azree Ariffin (MPR 2005).


jejaka-jejaka tampan MPR di gerai Wira Bukit. Di belakang mereka adalah kaunter buku-buku mantan MPR.


Pertemuan Mantan MPR2007

9 komen:

ode said...

ramai lagi mantan mpr yang hadir pada hari yang sama. Antaranya, kak Nisah, abg. Faisal, abg. Saharil, kak Hani Salwah dan mungkin masih ada lagi. Cuma, tak terserempak dalam gugusan manusia.

Anonymous said...

yup betul tu ode!

hani salwah yaakup said...

Hehe...

Eh,saya pun masuk jugak ke? haha...walaupun dtg cuma sebentar...

Rai said...

Wah,terlalu hebat dan bermartabatnya pesta buku ni sampai takde sorang mantan pun yg sudi datang tengok drama kami di UPM.Tolak Fazlan,of course pasal dia student situ...huhuhu!

Lokasi jauh, show buat waktu malam,bla bla bla...faham!Sekian terima kasih.Dah tolong promo pun baguslah, nak buat macam mana kan...


Huhuhu sekali lagi!(Bukan merajuk tau ni...keh keh keh)

nissa' yusif said...

so sorry kak rai. saya memang tak boleh datang. ahad tu pagi2 ada program. janganla merajuk..hehe

nissa' yusof said...

ish ni sebab takut kat ka rai la ni. sampai nama pun salah eja.huhu

Rai said...

Nissa Yusif atau Nissa Yusof,

Teman sumpah mike menjadi sang kelembai...versi cun sikitlah!

ode said...

adoi..ni yang tak best ni kak rai. takkan la ode nak tolak pelawaan terhormat kak rai. idokk ler sampai hati teman... tapi ada beberapa hal keluarga malam tu yang perlu diuruskan.

jangan la marah...nanti kena jual.

Azree Hanifiah said...

Saya dah ajak depa semua ni kak rai... tapi semua sibuk.. jadi, saya pun terpaksa la buat macam sibuk(sibuk tak dapat datang).

Blog Widget by LinkWithin
top