ANTOLOGI KEDUA MPR

Sesudah antologi pertama MPR yang berjudul 9! menemui pembaca setelah diulang cetak sebanyak dua kali, kami akan mengusahakan antologi susulan, iaitu antologi kedua mantan MPR. Kini, pihak pelaksana dalam proses mengumpul karya-karya daripada mantan, dan anda dialu-alukan menyumbang cerpen bagi dimuatkan dalam antologi ini.

Yang istimewanya antologi ini? Tentulah ada.

Antologi kedua ini akan turut memuatkan cerpen ‘abang long’ kita, Abang Hizairi Othman yang berjudul ‘Assalamualaikum.’ Oleh itu, jika anda mahu cerpen anda terbit bersama cerpen beliau, pastikan anda menjadi antara mantan yang terawal menghantar karya (bukan senang dapat peluang ni, tau!).

Hantarkan cerpen anda ke antologimpr@gmail.com dengan format biasa (8 muka surat, double spacing, Times New Roman, font 12) seberapa segera yang boleh bagi memudahkan kami mengedit dan menghantarnya kepada pencetak. Cerpen yang terpilih akan dimaklumkan agar anda boleh membuat bayaran percetakan nanti. Kos cetakan bergantung kepada harga semasa dan bilangan cerpen yang termuat dalam antologi ini. Oleh itu, kami masih belum dapat menetapkan harganya dalam pengumuman ini.

Harap maklum.

2 komen:

Fahd Razy said...

Cerpen saja ke? Puisi tak ada? =D

Jong said...

salam,
cerpen zek (hizairi ditangguhkan dulu siarannya.)
Wassalam

Blog Widget by LinkWithin
top