Pengumpulan Data Alumni MR/MPR & Pemenang HSSBR




Dengan segala hormatnya dimaklumkan bahawa pihak Jawatankuasa Minggu Penulis Remaja & Dewan Bahasa dan Pustaka, sedang dalam usaha untuk mengumpulkan maklumat semua alumni Minggu Remaja (MR) / Minggu Penulis Remaja (MPR) dan Pemenang Hadiah Sastera Siswa Bank Rakyat (HSSBR) anjuran Dewan Bahasa dan Pustaka.

Semua yang pernah mengikuti program MR atau MPR mulai tahun 1985 dan semua pemenang HSSBR mulai tahun 1986 sehingga 1997 akan terlibat secara automatik dalam projek ini.

Maklumat ini akan dikumpulkan dalam buku Direktori Alumni MPR (judul sementara) yang akan diterbitkan oleh Dewan Bahasa dan Pustaka. Direktori ini dijangka akan dilancarkan sempena ‘25 Tahun Minggu Penulis Remaja’ yang dirancang sambutannya pada Oktober 2010.

Saudara/i boleh memberikan maklumat melalui dua kaedah;
  1. mengisi borang maklumat di bawah dan mengirimkan sekeping foto terkini melalui e-mel ke salinaibrahim@gmail.com dalam tempoh 2 minggu.
  2. memuat turun borang maklumat di sini (dalam format .doc) dan mengirimkan kembali melalui e-mel bersama sekeping foto terkini ke salinaibrahim@gmail.com dalam tempoh 2 minggu

Terima kasih diucapkan atas kerjasama saudara/i. Mudah-mudahan projek ini akan berjalan lancar dan direktori ini dapat diterbitkan mengikut jadual, seterusnya akan menjadi rujukan semua penggiat sastera terutamanya kalangan alumni.

Yang menjalankan tugas,

SALINA IBRAHIM
b/p Ahli Jawatankuasa Alumni Minggu Penulis Remaja
Dewan Bahasa dan Pustaka.


0 komen:

Blog Widget by LinkWithin
top